2/21/2012

slow valentine day #1

Bonsoir!
How was your valentine's day??

It was rainy and melancholic day...
But,I enjoyed
 "slow valentine day"
with my sooooo fashionable friend,Haruka♥

本当は色々shoppingをして回る予定だったのですが、
あいにくの雨だったので、
green溢れるcafeでゆっくりとした1日を過ごしました。

First

Aoyama flower market TEA house
@ minami-aoyama

Spring has come?????
We could feel warm spring day
without thinking of outside rain!
We wish someone present 
such cute & little bouquet LOL

View from my seat....



I ordered
"winter herb tea"
Fruits flavor tea made me soooo happy!
and  its color is soooo beautiful pink!

Haruka ordered
"winter tea"
Vanilla flavor was sooooo sweet♥


グラタンが食べたかったのですが、
1日限定10食ということで
もうなくなってしまっていました;(
あとはクロックムッシュと
タルトフランベだったのでタルトの方を選びました。
フレンチトーストが
すごく美味しそううだったので
今度はtea timeに行ってTryしてみたいと思います♥



The symphony of green and water flow...

When you wanna be relax
and refresh your mood,
You should go!!

to be continued...





















No comments:

Post a Comment